Правила гарантійного обслуговування:


            Шановні покупці! Інструмент та обладнання є споживчим товаром, тому його експлуатація періодично може призводити до поломок, як унаслідок зношування основних вузлів та механізмів, так і з багатьох інших причин, у тому числі і внаслідок заводського шлюбу. Просимо Вас бути стриманими та адекватно сприймати дані ситуації. Ми лише продаємо інструмент, а не робимо і ремонтуємо! Весь інструмент, представлений у нашому інтернет-магазині, має гарантійний термін. У будь-якому випадку ми йдемо на поступки нашим дорогим клієнтам щодо вирішення всіх питань, пов'язаних із гарантією.

 

             ВАЖЛИВО! Наш інтернет-магазин не є гарантійною майстернею, ми лише передаємо Ваш інструмент у міру його надходження до нас – до сервісного центру, т.к. сервісний центр не приймає товари для ремонту через послуги поштового зв'язку. Внаслідок цього ми не зобов'язуємося ремонтувати інструмент, який вийшов з ладу, ми лише допомагаємо нашим клієнтам уникнути всієї тривалої тяганини з сервісними центрами і самі оформляємо всю документацію для подачі несправного товару в сервіс, контролюємо терміни ремонту та забираємо з сервісного центру. Оплата доставки товару в сервісний центр та з нього відбувається за рахунок клієнта.

             Гарантійні зобов'язання починають діяти з того моменту, як клієнт забирає товар з відділення Нової Пошти. Усі умови гарантійного обслуговування діють лише за наявності гарантійного талону на виріб. Уважно перевірте наявність цього документа при отриманні обладнання.

            Для з'ясування причини поломки виробу, як на мінімальному гарантійному терміні, так і на великому, потрібне рішення сервісного центру. Сервісний центр зобов'язаний видати письмовий висновок на гарантійний огляд на прохання покупця.

            Усі умови гарантійного обслуговування кожного виробу описані у гарантійному талоні. Гарантійний талон повинен бути заповнений без закреслювань, виправлень та інших граматичних помилок.

          ВАЖЛИВО! Не плутайте гарантійні зобов'язання та страховку! Гарантійний талон є гарантією того, що виробник не припустився технічних помилок зі свого боку при випуску цього виробу, внаслідок чого інструмент працює справно. Він не передбачає ремонт Вашого виробу з будь-якої несправності з вини споживача, за це відповідає страховка, якщо вона була оформлена і придбана при покупці інструменту.

         Пам'ятайте! 90% поломок виникають при ігноруванні ознайомлення інструкції з експлуатації або нехтування умовами, описаними в цих посібниках. 

УВАГА!!!Гарантія на акумулятори діє лише на заводський брак – коротке замикання та обрив ланцюга.

 

 

Умови повернення та обміну:

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар (електричний або бензиновий) протягом перших 14 днів після покупки або отримання у відділенні транспортної компанії, без урахування часу доставки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар (належної якості), який не був у вжитку* і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. А також має бути збережено: - Повний комплект товару; - цілісність та всі компоненти упаковки; - ярлики; - пломби; - голограми; - Заводське маркування. Поверненню не підлягає механічний товар: запчастини, витратний матеріал, олії, канцелярія, екіпірування. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

* Електричний товар вважається вживаним, при включенні його харчування в мережу. 
* Бензиновий інструмент вважається вживаним після запуску двигуна.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю з магазином.